План заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософія стародавнього світу.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософія епохи Відродження.
План заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософія нового часу.
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософські ідеї просвітництва.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Німецька класична філософія.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософія ХІХ – ХХ століття.
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Некласична філософія ХХ століття.
План заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософська думка на Україні ХІУ – ХУІ століття.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософія в Україні
ХУІІ – ХУІІІ століття.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Напрямки української філософії ХІХ століття.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Мислителі української діаспори.
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Проблема буття у філософії.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Витоки людського поділу реальності.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Духовний вимір людського буття.
План
заняття №
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософське вчення про розвиток.
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Основний зміст пізнавальної діяльності.
Детальніше
План
заняття № 26
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософія суспільства.
Тривалість: 90 хв.
Вид заняття: лекція – дискусія.
Дидактична мета: Розширити знання в плані розуміння суспільства.
Виховна мета: Виховувати в студентів почуття патріотизму і любові до
Батьківщини.
Міжпредметні зв’язки: Психологія, політологія, соціологія.
Забезпечення
заняття
Технічні засоби навчання: Інтернет, таблиці.
Література основна: Бичко І.В. «Філософія», Струк
Р.І. «Філософія», Ерохіна Н.М. «Основи філософських знань».
додаткова: Історія України.
№
етапу
|
Етап заняття, навчальні питання і їх
зміст, зміст практичних занять, вправ, контрольних завдань та ін.
|
Методи навчання, організаційні форми
виконання
|
Дозування часу (хв.)
|
І.
|
Організаційний момент.
|
||
ІІ.
|
Вступне слово
викладача.
1. Види суспільного
устрою.
2. Україна в процесі
розвитку.
|
||
ІІІ.
|
Мотивація і вивчення
нового матеріалу.
1.
Поняття суспільства у філософії. Основні підходи до
розуміння суспільства.
2.
Суспільство як самоор-ганізуюча і само розви-ваюча
система.
3.
Духовне життя суспільства.
4.
Своєрідність духовних цінностей.
|
||
ІУ.
|
Закріплення знань.
1.
Назвіть основні підходи розуміння суспільства?
2.
Які ви знаєте духовні цінності?
|
||
У.
|
Підсумки заняття.
|
||
УІ.
|
Домашнє завдання: Бичко І.В. «Філософія» ст..492-503,
Струк Р.І. «Філософія» ст..170-183, Ерохіна Н.М. «Основи філософських
знань»ст..109-114.
|
Викладач: ___________________Вовк Є.П.
План
заняття № 27
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософський аналіз суспільства.
Тривалість: 90 хв.
Вид заняття: семінар.
Дидактична мета: Систематизувати знання про громадське суспільство.
Виховна мета: Виховувати в студентів любов до Батьківщини.
Міжпредметні зв’язки: Політологія, соціологія.
Забезпечення
заняття
Технічні засоби навчання: Інтернет, таблиці.
Література основна: Бичко І.В. «Філософія», Струк
Р.І. «Філософія», Ерохіна Н.М. «Основи філософських знань».
додаткова: Герок Г.У. «Філософія.
№
етапу
|
Етап заняття, навчальні питання і їх
зміст, зміст практичних занять, вправ, контрольних завдань та ін.
|
Методи навчання, організаційні форми
виконання
|
Дозування часу (хв.)
|
І.
|
Організаційний момент.
|
||
ІІ.
|
Вступне слово
викладача.
1. Духовні цінності і
людина.
2. Які цінності для вас
першочергові: матеріальні чи духовні.
|
||
ІІІ.
|
Мотивація і вивчення
нового матеріалу.
1.
Поняття суспільства. Основні підходи до розуміння
суспільства.
2.
Роль географічного природного середовища у житті.
3.
Політична система сус-пільства.
4.
Громадянське суспільство: поява, основа, ознаки.
|
||
ІУ.
|
Закріплення знань.
1. Україна на шляху до
громадянського суспільства.
|
||
У.
|
Підсумки заняття.
|
||
УІ.
|
Домашнє завдання: Бичко І.В. «Філософія» ст..
503-515, Струк Р.І. «Філософія» ст.. 170-183, Ерохіна Н.М. «Основи
філософських знань»ст.. 109-114.
|
Викладач: ___________________Вовк Є.П.
План
заняття № 28
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Філософська концепція людини.
Тривалість: 90 хв.
Вид заняття: лекція – роздум.
Дидактична мета: Усвідомити значення і роль людини в суспільстві.
Виховна мета: Виховувати в студентів повагу до людини, як особистості.
Міжпредметні зв’язки: Психологія, соціологія.
Забезпечення
заняття
Технічні засоби навчання: Інтернет, таблиці.
Література основна: Бичко І.В. «Філософія», Струк
Р.І. «Філософія», Ерохіна Н.М. «Основи філософських знань».
додаткова: Ванга.
№
етапу
|
Етап заняття, навчальні питання і їх
зміст, зміст практичних занять, вправ, контрольних завдань та ін.
|
Методи навчання, організаційні форми
виконання
|
Дозування часу (хв.)
|
І.
|
Організаційний момент.
|
||
ІІ.
|
Актуалізація опорних
знань:
1.
Яка роль політичної системи суспільства?
2.
В чому суть громадянського суспільства?
|
||
ІІІ.
|
Мотивація і вивчення
нового матеріалу.
1. Філософська концепція
людини – основа наук про людину.
2. Праця і мова – фактори
становлення і розвитку людини.
3. Проблема людини в
історії філософії.
4. Людини: індивід,
індивідуальність, особа.
5. Проблема відчуження
людини та шляхи її подолання.
|
||
ІУ.
|
Закріплення знань.
1.
Назвіть основи філософії людини?
2.
Як стати геніальним?
|
||
У.
|
Підсумки заняття.
|
||
УІ.
|
Домашнє завдання: Бичко І.В. «Філософія» ст..515-528,
Струк Р.І. «Філософія» ст..183-192, Ерохіна Н.М. «Основи філософських знань»ст.136-143.
|
Викладач: ___________________Вовк Є.П.
План
заняття № 29
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Цінності в житті людини і суспільства.
Тривалість: 90 хв.
Вид заняття: лекція – дискусія.
Дидактична мета: Сформувати в студентів поняття «аксіологія».
Виховна мета: Виховувати в студентів почуття відповідальності за свої
вчинки.
Міжпредметні зв’язки: Психологія, логіка.
Забезпечення
заняття
Технічні засоби навчання: Інтернет, таблиці.
Література основна: Бичко І.В. «Філософія», Струк
Р.І. «Філософія», Ерохіна Н.М. «Основи філософських знань».
додаткова: Ванга «Вогненна
Біблія».
№
етапу
|
Етап заняття, навчальні питання і їх
зміст, зміст практичних занять, вправ, контрольних завдань та ін.
|
Методи навчання, організаційні форми
виконання
|
Дозування часу (хв.)
|
І.
|
Організаційний момент.
|
||
ІІ.
|
Актуалізація опорних
знань:
1. Розкрити філософію
людини і її суть.
2. Поясніть процес
відчуження людини?
|
||
ІІІ.
|
Мотивація і вивчення
нового матеріалу.
1. Поняття «аксіологія».
2. Цінності як визначальна
характеристика людського буття.
3. Людина в системі
цінностей.
4. Структура цінностей.
|
||
ІУ.
|
Закріплення знань.
1. В чому сенс життя
людини?
2. Назвіть людські
цінності?
|
||
У.
|
Підсумки заняття.
|
||
УІ.
|
Домашнє завдання: Бичко І.В. «Філософія» ст..528-543,
Струк Р.І. «Філософія» ст..192-203, Ерохіна Н.М. «Основи філософських
знань»ст..133-136.
|
Викладач: ___________________Вовк Є.П.
План
заняття № 30
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Релігієзнавство як наука.
Тривалість: 90 хв.
Вид заняття: лекція – розповідь.
Дидактична мета: Розкрити студентам поняття і сутність релігії і
релігієзнавства як науки.
Виховна мета: Виховувати в студентів почуття відповідальності за свої
вчинки.
Міжпредметні зв’язки: Астрономія, культурологія.
Забезпечення
заняття
Технічні засоби навчання: Інтернет, таблиці.
Література основна: Бичко І.В. «Філософія», Струк
Р.І. «Філософія», Ерохіна Н.М. «Основи філософських знань».
додаткова: Ванга «Вогненна
Біблія».
№
етапу
|
Етап заняття, навчальні питання і їх
зміст, зміст практичних занять, вправ, контрольних завдань та ін.
|
Методи навчання, організаційні форми
виконання
|
Дозування часу (хв.)
|
І.
|
Організаційний момент.
|
||
ІІ.
|
Актуалізація опорних
знань:
1.
Назвіть основні цінності людини?
2.
Хто формує людську долю?
|
||
ІІІ.
|
Мотивація і вивчення
нового матеріалу.
1. Релігієзнавство як
наука.
2. Поняття і сутність
релігії.
3. Функції релігії.
|
||
ІУ.
|
Закріплення знань.
1. Назвіть функції
релігії.
2. Роль релігії в житті
людини.
|
||
У.
|
Підсумки заняття.
|
||
УІ.
|
Домашнє завдання: Ерохіна Н.М. «Основи філософських
знань»ст..143-148, Ванга «Вогненна Біблія».
|
Викладач: ___________________Вовк Є.П.
План
заняття № 31
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Світові, локальні релігії.
Тривалість: 90 хв.
Вид заняття: лекція – дискусія.
Дидактична мета: систематизувати знання про світові релігії.
Виховна мета: Виховувати толерантне ставлення до різних релігій.
Міжпредметні зв’язки: Психологія, соціологія.
Забезпечення
заняття
Технічні засоби навчання: Інтернет, таблиці,
ілюстрації.
Література основна: Бичко І.В. «Філософія»,
Ерохіна Н.М. «Основи філософських знань».
додаткова: Ванга «Вогненна
Біблія».
№
етапу
|
Етап заняття, навчальні питання і їх
зміст, зміст практичних занять, вправ, контрольних завдань та ін.
|
Методи навчання, організаційні форми
виконання
|
Дозування часу (хв.)
|
І.
|
Організаційний момент.
|
||
ІІ.
|
Актуалізація опорних
знань:
1. Як Ви розумієте суть
релігії?
2. Назвіть функції релігії.
|
||
ІІІ.
|
Мотивація і вивчення
нового матеріалу.
1. Первісні вірування.
2. Світові релігії.
3. Нові світові релігії.
|
||
ІУ.
|
Закріплення знань.
1. Назвіть основні світові
релігії.
2. Яка причина виникнення
нових світових релігій?
|
||
У.
|
Підсумки заняття.
|
||
УІ.
|
Домашнє завдання: Ерохіна Н.М. «Основи
філософських знань»ст..148 -153.
|
Викладач: ___________________Вовк Є.П.
План
заняття № 31
Дисципліна: «Основи філософських знань».
Тема заняття: Релігійні конфесії в Україні.
Тривалість: 90 хв.
Вид заняття: семінар – дискусія.
Дидактична мета: Завершити формування знань про християнські конфесії в
Україні.
Виховна мета: Виховувати толерантне ставлення до різних християнських
конфесій.
Міжпредметні зв’язки: Логіка, соціологія, психологія.
Забезпечення
заняття
Технічні засоби навчання: Інтернет, таблиці.
Література основна: Бичко І.В. «Філософія»,
Ерохіна Н.М. «Основи філософських знань».
додаткова: Ванга «Вогненна
Біблія».
№
етапу
|
Етап заняття, навчальні питання і їх
зміст, зміст практичних занять, вправ, контрольних завдань та ін.
|
Методи навчання, організаційні форми
виконання
|
Дозування часу (хв.)
|
І.
|
Організаційний момент.
|
||
ІІ.
|
Вступне слово
викладача.
1. Стан релігійних
відносин в Україні.
|
||
ІІІ.
|
Проблемні питання
семінару.
1.
Дохристиянські вірування східних слов’ян.
2.
Розвиток християнства в Україні.
3.
Християнські конфесії.
4.
Нетрадиційні релігії в Україні.
5.
Секти.
|
||
ІУ.
|
Закріплення знань.
1.
Які причини поширення нетрадиційних релігій в Україні?
2.
Яке Ваше відношення до сект?
|
||
У.
|
Підсумки заняття.
|
||
УІ.
|
Домашнє завдання: Ерохіна Н.М. «Основи
філософських знань»ст..153-159.
|
Викладач: ___________________Вовк Є.П.
Немає коментарів:
Дописати коментар